W 2014 r. siedziba biura KIKE oraz KIKE Events została przeniesiona na ul. Lindleya 16 w Warszawie. Jest to miejsce kilkudziesięciu spotkań rocznie oraz wirtualna siedziba dla kilku firm członków Izby.

budynek

Zgromadzenie kadry i dokumentów w jednym miejscu usprawniło codzienną pracę Izby oraz obniżyło koszty spotkań roboczych i korespondencji.

Obecnie przy ul. Lindleya pracuje pięć osób, które są odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie biura, organizację konferencji i szkoleń, tworzenie pism do instytucji rządowych oraz dbanie o pozytywny wizerunek Izby.

fot 1

 

Pierwszą osobą zatrudnioną w nowej siedzibie KIKE została Małgorzata Osińska, która zajmuje się przygotowaniem spotkań, warsztatów i konferencji KIKE. Małgosia od początku swojej działalności zawodowej związana jest z organizacjami pozarządowymi. Posiada zmysł organizacyjny, dzięki któremu Konferencja KIKE przyciąga coraz większą liczbę uczestników.

IMG_0126

 

Następnie do zespołu dołączyła Agnieszka Kuźnicka, która przez 10 lat pracowała w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, w tym na stanowisku Dyrektora Departamentu Hurtowego Rynku Telekomunikacyjnego. Po zakończeniu pracy w UKE Agnieszka założyła własną działalność. Jako ekspert GRAP zajmuje się merytorycznym opracowywaniem i opiniowaniem stanowisk KIKE.

IMG_0079

 

We wrześniu 2015 r. pracę w KIKE podjęła Sylwia Jagielska. Ze swoim doświadczeniem administracyjno-biurowym wspiera Izbę w codziennych pracach. Dzięki niej wszystkie sprawy organizacyjne KIKE załatwiane są sprawnie i szybko.

IMG_0084

 

Na początku 2016 r. do zespołu dołączyły Iga Kolinko i Klaudia Latosik. Iga to doświadczona koordynatorka projektów unijnych, związanych z wdrażaniem projektów szkoleniowych dla pracowników MŚP.W Izbie w ramach Akademii KIKE odpowiedzialna jest za sprawny przebieg szkoleń, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Klaudia swoje doświadczenie zdobywała w magazynach branży technicznej. W KIKE odpowiedzialna jest za dbanie o dobry wizerunek Izby, tworzenie artykułów na www.kike.pl oraz pozyskanie patronów medialnych konferencji.

IMG_0104